Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару здійснюється при пошкодженні або псуванні в момент доставки. Поверненню підлягають товари які не були відкриті та використані (якщо вони не потрапляють під перелік товарів, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до Закону про захист прав споживачів) Повернення оформити можна, зв'язавшись з менеджером! УВАГА - якщо при огляді товару на пошті при отриманні він має дефекти упаковки (розлитий, розсипаний, поламаний, порваний) - будь ласка, попросіть НА ПОШТІ оформити АКТ про псування товару у присутності співробітника пошти.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.